Jeigu jau apsisprendėte dalyvauti parodoje jums liko pats svarbiausias žingsnis – išsirinkti tinkamiausią stendo sprendimą. Aišku, ne ką mažiau svarbu yra pasirinkti tinkamą personalą, stendo poziciją, tačiau šiame straipsnyje plačiau aprašysime stendų pasirinkimo klausimą. Didžiausia rizika pasirinkus netinkamą parodos stendą, yra neefektyviai išleisti pinigai, kurie turės tiesioginės įtakos jūsų parodos biudžetui ir pasiektiems rezultatams.
Yra trys pagrindiniai parodų stendų tipai:
1. Moduliniai stendai
2. “Pop up” stendai
3. Originalūs individualūs stendai
Kiekvienas iš šių stendų tipų turi savo privalumų ir trūkumų. Svarbiausias klausimas, kurį privalote sau užduoti rinkdamiesi stendo tipą – kokio fukcionalumo jums reikia iš stendo?
Pavyzdžiui, jei jūsų biudžetas mažesnis nei 500 Eur ir jums tikrai nereikia kažko, kas išsiskirtų, pop-up stendas gali būti geriausias jūsų pasirinkimas. Kita vertus, jei jūsų biudžetas neribotas, negąsdina ilgas pasiruošimas parodai Jums tinkamiausias būtų individualaus, originalaus stendo sprendimas.
Kurios parodos stendų savybės yra svarbiausios?
„Skyline“ ir „Tradeshow Week“ atliko tyrimą ir paprašė įvairių parodų dalyvių atsakyti, kokios stendų savybės jiems yra svarbiausios. Štai kokią informaciją jie gavo: