Žinome, jūs ir taip puikiai susitvarkote su naujų klientų pritraukimu naudodami standartinius reklamos būdus – radiją, televiziją, internetą. Todėl labai natūralu, kad gavę pasiūlymą sudalyvauti parodoje imate svarstyti ar tam yra pakankamai daug pagrindo ir ar tai yra efektyvus būdas pritraukti naujus klientus.
Dalyvavimas parodose ar viešuose renginiuose yra toli gražu ne pasivaikščiojimas parke. Žinome ir tai, kad sunkus darbas gali būti gausiai apdovanotas, jeigu dalyvavimui būsite tinkamai pasiruošę.
Todėl prieš “nurašant” parodas ir renginius, kaip netinkamą reklamos kanalą, norime supažindinti su keletu didelių pliusų. Tai galimai pakeis jūsų nuomonę arba bent privers rimtai apgalvoti dalyvavimo parodose galimybę.
Susitikimas akis į akį ar šaltas skambutis? Tai du skirtingi pardavimo būdai, tačiau turėtumėte sutikti – jų vertė visiškai skiriasi. Šalto skambučio metu jūs esate vienas iš daugelio įmonių atstovų, kurie nuolatos skambina ir nori parduoti naują paslaugą ar prekę. Net ir matydamas realią vertę, klientas dažnai pabaigia pokalbį ir pardavimas neįvyksta. Susitikimo metu – priešingai. Pirkėjas nori matyti iš ko perka, žmogiškasis faktorius pardavime vaidina labai svarbų vaidmenį.
Nesakome, kad parodoje įvyks daugybė pardavimų, tačiau kontaktų prasme, kiekvienas naujas potencialus klientas yra daug vertingesnis ir lojalesnis nei tas, su kuriuo bendravote telefonu.
Jeigu Jūsų stendas vizualiai tinkamai paruoštas, išsiskiriate iš aplinkinių įmonių, didelė tikimybė, kad naujų potencialių klientų bazę pildysite labai sparčiai.
„Wall Street Journal“ rašo, kad susitikimai akis į akį yra efektyviausias būdas sustiprinti ryšius tiek su potencialiais, tiek su esamais klientais.
Retas klientas nori įsipareigoti didindamas užsakymus telefonu ar parašydamas laišką. Paroda yra ta vieta, kurioje esamas klientas į jus kreipsis turėdamas planų didesniems užsakymams.
Informuokite savo esamus klientus apie savo dalyvavimą renginiuose ir parodose. Nustebsite kiek grįžtamojo ryšio galite iš jų susilaukti.
Norėdami išlikti konkurencingais rinkoje ką rinksitės – pirmas sužinoti informaciją apie savo konkurentus ar palaukti, kol jie naujas technologijas pritaikys veikloje ir tai atsilieps jūsų pardavimams?
Dalyvavimas parodoje suteikia jums galimybę ne tik surasti naujų klientų ir užmegzti ryšį su esamais, tai galimybė pažvelgti į naujausius pramonės pokyčius ir įvertinti jų sukurtas galimybes.
Dėl šios priežasties parodose, kurios orientuotos į prekybą, tikrai verta siųsti ne tik pardavimų personalą. Pakvieskite savo technologus ir leiskite jiems dalyvauti konkrentų prezentacijose. Jeigu Jus domina naujos technologijos, metodai ir pramonės tendencijos, privalote leisti darbuotojus būti įvykių sukūryje.
Nesvarbu ar dalyvaujate B2B ar B2C parodose, jūs turite dideles galimybes praplėsti ne tik klientų, bet ir tiekėjų ratą, surasti partnerių ir padidinti distribucijos grandinę.
Kol jūsų pardavėjų komanda dirba su tiesioginiais klientais, kita komandos dalis arba jūs asmeniškai, skirkite laiko naujų tiekėjų ar distribucijos kanalų paieškai. Parodoje įvyksta daugybė susitiktimų ir svarbių susitarimų, todėl išnaudokite kiekvieną jos minutę.
Jeigu šis straipsnis padėjo jums apsispręsti sudalyvauti parodoje, kitas žingsnis – išsirinkti tinkamą stendą parodai. Apie tai galite skaityti paspaudę ant nuorodos – Kaip pasirinkti tinkamą stendą parodai?
X-module.lt [vt_current_year] © Sprendimas: E-project.lt