fbpx

NR. 1 Parodos marketingas: Pasiruošimas

NR. 1 Parodos marketingas: Pasiruošimas

NR. 1 Parodos marketingas: Pasiruošimas

Tinkamai parinktos rinkodaros priemonės yra raktas į sklandų savęs pozicionavimą visuose parodos ar renginio dalyvavimo etapuose. Vadovaudamiesi šiame straipsnyje pateiktais patarimais jūs galėsite analizuoti kokie pasirinkti sprendimai buvo efektyvūs ir kas visiškai nepasiteisino.

Šiame įraše mes pateiksime metodus, kuriuos galėsite taikyti visos reklaminės kompanijos metu prieš, per ir po renginio.

Pirmasis ir svarbiausias žingsnis prieš paskelbiant apie savo dalyvavimą renginyje yra marketingo plano pasiruošimas. Planas privalo turėti vieną pagrindinę kryptį – žinomumo didinimas ir aiškiai apibrėžta komunikacinė žinutė.

Pagrindinis dėmesys skiriamas pritraukti kuo daugiau žmonių į renginį ir nepraleisti unikalios progos susipažinti su jūsų įmone ir produktu. Taigi, nuo ko pradėti?

Išankstinė komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai gali būti puiki vieta sukelti susidomėjimui. Pasinaudokite socialinių tinklų galimybėmis ir skirkite dalį reklamos biudžeto komunikacijai juose. Socialiniuose tinkluose jūs galite pasiekti didelį žmonių įsitraukimą.

Komunikuodami socialinėje erdvėje jūs privalote užtikrinti, kad informacija apie dalyvavimą būtų pateikiama reguliariai. Įpatingai svarbu dalintis aktualiomis,su jūsų pristatomu turiniu susijusiomis naujienomis, nuotraukomis. Tokia komunikacijos kryptis didins jūsų žinomumą ir skatins nepraleisti galimybės susitikti būtent su jumis tame renginyje.

Vienas iš puikių būdų užmegzti pokalbį socialiniuose tinkluose yra renginio grotažymės (hashtag) naudojimas. Tai leis renginiu besidominčiai auditorijai sužinoti apie jus, o ir kiti renginio dalyviai daugiau susipažins su jūsų veikla.

Bendraukite su organizatoriais! Jūsų tikslas, kad oficialiuose renginio tinklapiuose jūsų prekinis ženklas būtų minimas kaip įmanoma dažniau. Jiems kaip ir Jums yra aktuali reklama, todėl pasikeiskite auditorijomis – dovanokite bilietus į renginį, įsteikite prizus, papasakokite apie išskirtinį turinį, nuolaidas ir kt.

Atminkite, svarbu bendrauti ir pasiekti ne tik būsimus renginio lankytojus, bet ir tuos, kurie niekados negalvojo apie apsilankymą. Jūs privalote būti matomi ir girdimi!

Elektroniniai laiškai

Elektroniniai laiškai, kaip rinkodaros priemonė vis dar išlieka vienu efektyviausių reklamos formų, kurios pasiekiamumas yra labai didelis.

Siųskite savo klientams informaciją apie būsimą renginį. Papasakokite ko galima tikėtis iš jūsų dalyvavimo. Suprantame, kad komunikuoti galite tik su esamais klientais, tačiau nepamirškite, tai puiki proga pagerinti santykius su jais, bei padidinti pardavimus.

Norėdami pasiekti geresnių rezultatų, persiųskite laiškus tiems, kurie neatidarė anksčiau siųstų žinučių. Nepraleiskite progos išnaudoti tokį metodą ir pastebėsite, kad tai taps labai naudingu įrankių siekiant padidinti žinutės matomumą. Tik nepamirškite pakeisti siunčiamo laiško temos, kad užtikrintumėte jog jūsų žinutės bus tikrai pastebėta.

Bendradarbiavimas

Bendradarbiaukite su kitais išskirtiniais renginio dalyviais kurdami turinį elektroninėje svetainėje ar socialiniuose tinkluose. Tai bus naudinga abiems pusėms – pasikeisdami auditorija padidinsite savo prekinio ženklo matomumą ir padidinsite lankytojų skaičių savo stende.

Turinys apie įdomiausius parodos dalyvius suteiks jūsų auditorijai daugiau informacijos apie tai, ko jie gali tikėtis iš parodos.

Bendradarbiaukite tik su kokybiškais prekiniais ženklais, nes nuo to priklauso ir jūsų reputacija potencialaus vartotojo akyse.  

Kad gautumėte geriausius rezultatus iš anksto pasiruoškite rinkodaros planą ir atsiminkite, kad reklama neprasideda atvykus į renginį! Komunikuoti pradėkite likus mažiausiai 2 savaitėms iki renginio. Jūs privalote padaryti viską, kad dalyviai apie jus sužinotų – kas jūs esate ir ką galite jiems pasiūlyti.

Sekite mūsų tinklaraščio įrašus, pažadame daugiau straipsnių su dalyvavimo renginiuose rinkodaros patarimais.

Jeigu artėja parodo ir Jūs ieškote būdų kaip išsiskirti iš minios ir padaryti efektingą pirmąjį įspūdį, kreipkitės į mus ir mes pateiksime platų stendų asortimentą, kurį galėsite įsigyti ar išsinuomoti.

Naujienlaiškio prenumerata.

Sekite naujausius X-module pasiūlymus

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!